Reklamacje

Reklamacja i wymiana modelu

Jeżeli otrzymałeś uszkodzony model lub chcesz z jakiegoś powodu zmienić model lub go zwrócić i chcesz odebrać z powrotem pieniądze, wypełnij poniższy formularz. Wyślij do nas wniosek który znacznie przyspieszy proces rozliczania reklamacji.


1. Model dokładnie zapakujcie.

2. Dołącz oryginał lub kopię dokumentu sprzedaży.

3. Umieści arkusz papieru z opisem wady i wymogu na jego wykonanie (zgodnie z opisem na przykładzie).

Příklad reklamačního formuláře




4. Na paczkę wyraźnie napisz numer reklamacji.Składa się z numeru dokumentu o sprzedaży + litera "R" (na przykład - dokument o sprzedaż numer 201100895 ma numer reklamacji 2011008995R).

5. Wyślij pakiet na adres:
S.I.D. Corp. s.r.o.
Potoční 895
Podbořany 44101


O Dopuszczeniu do reklamacji, zostaniesz o tym powiadomiony e-mailem w dniu otrzymania przesyłki zwrotnej. Następnie ocenimy skargę i żądania by rozpocząć rzeczywiste zaspokojenie  roszczenia reklamacyjnego. .

O rozstrzygnieńciu reklamacji będziemy was jak najszybciej informować również E-mailem. Według prawa rozpatrzenie reklamacji trwa do 30 dni, ale zawsze staramy się rozstrzygać wszystko szybko dla waszego zadowolenia.

W przypadku pytań, zadzwoń na telefon +420 777 752 804, +420 474 660 770.

Zostan naszym fanem na facebooku

Ta www strona stosuje pliki cookies. Cookies używane są do zapisywania informacji w celach reklamowych i funkcjonalnych (m.in. zapamiętywanie preferencji ustawień na naszych stronach, zbieranie anonimowych danych reklamowych i statystycznych). Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę z Polityką dotyczącą cookies.