Reklamacja

Jeżeli otrzymałeś uszkodzony model lub chcesz z jakiegoś powodu zmienić model lub go zwrócić i chcesz odebrać z powrotem pieniądze, wypełnij poniższy formularz. Wyślij do nas wniosek który znacznie przyspieszy proces rozliczania reklamacji..



Jeśli masz zdjęcie usterki, prosimy dołącz je do swojego wniosku



Dane kontaktowe (Jeżeli nie wypełnisz, będą użyte dane z zamówienia)

Postęp składania reklamacji

1.Wypełnij formularz na tej stronie

2. Opisz jak chcesz rozwiązać reklamację

3. Poczekaj na instrukcję, które Ci przyjdą E-mailem

4. O całym procesie reklamacji będziesz na bieżąco informowany E-mailem
 

O Dopuszczeniu do reklamacji, zostaniesz o tym powiadomiony e-mailem w dniu otrzymania przesyłki zwrotnej. Następnie ocenimy skargę i żądania by rozpocząć rzeczywiste zaspokojenie roszczenia reklamacyjnego.

O rozstrzygnieńciu reklamacji będziemy was jak najszybciej informować również E-mailem. Według prawa rozpatrzenie reklamacji trwa do 30 dni, ale zawsze staramy się rozstrzygać wszystko szybko dla waszego zadowolenia..

W przypadku pytań, zadzwoń na telefon;+486 922 685 26 lub +420 474 660 770.

Ta www strona stosuje pliki cookies. Cookies używane są do zapisywania informacji w celach reklamowych i funkcjonalnych (m.in. zapamiętywanie preferencji ustawień na naszych stronach, zbieranie anonimowych danych reklamowych i statystycznych). Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę z Polityką dotyczącą cookies.